Press ESC to close

QuoteBookQuoteBook Urdu Quotes, Stories, Poetry and Golden Words

Chandani Raat Ka Sehar – Urdu Romantic Story

Urdu Romantic Story (Dive in and Fall in Love)

چا ندنی رات کا سحر

چاندنی رات تھی۔ چاند آسمان پر اپنی پوری آب و تاب سے چمک رہا تھا اور اس کی چاندی جیسی روشنی نے پوری دنیا کو جگمگا دیا تھا۔ ایسی ہی ایک چاندنی رات میں دو دل ایک دوسرے سے ملے اور ان کے درمیان ایک خاص رشتہ قائم ہوا۔
اس کہانی کی ہیروئن کا نام صبا تھا۔ وہ ایک خوبصورت اور شاعرانہ لڑکی تھی جسے چاندنی راتوں میں اپنے گھر کی بالکونی میں بیٹھ کر نظمیں لکھنے کا بہت شوق تھا۔ وہ اکثر چاند کو گھورتے رہتی اور اس کی چمک میں اپنی محبت کی کہانیاں ڈھونڈتی تھی۔
ایک رات، صبا اپنی بالکونی میں بیٹھی ہوئی تھی اور چاند کو دیکھ رہی تھی، جب اسے کسی کے گانے کی آواز آئی۔ وہ آواز بہت میٹھی اور دلکش تھی اور صبا کو یہ آواز بہت پسند آئی۔صبا آواز کی طرف متوجہ ہوئی اور دیکھا کہ ایک لڑکا گلی میں گٹار بجا رہا تھا اور گانا گا رہا تھا۔ اس کا نام عمر تھا۔ وہ بھی صبا کی طرح شاعرانہ طبیعت کا مالک تھا اور اسے چاندنی راتوں میں گانا گانے کا بہت شوق تھا۔

Urdu Romantic Story - 1

عمر کا گانا سن کر صبا کو ایسا لگا جیسے یہ گانا خاص طور پر اس کے لیے ہی لکھا گیا ہے۔ اس کا دل عمر کے گانے میں کھو گیا اور اسے عمر سے ملنے کی خواہش پیدا ہوئی۔جب عمر نے اپنا گانا ختم کیا، تو صبا نے آہستہ سے اسے آواز دی۔ عمر نے اوپر دیکھا اور صبا کو دیکھ کر مسکرا دیا۔ وہ اس کے پاس گیا اور اس سے باتیں کرنے لگا۔
صبا اور عمر کی بات چیت میں بہت دلچسپی تھی۔ وہ دونوں شاعری اور موسیقی کے بہت شوقین تھے اور انہیں ایک دوسرے سے باتیں کرنا بہت اچھا لگا۔ وہ پوری رات باتیں کرتے رہے اور چاندنی رات کی خوبصورتی سے لطف اندوز ہوتے رہے۔
اس رات کے بعد، صبا اور عمر کے درمیان ملاقاتوں کا سلسلہ شروع ہو گیا۔ وہ ہر چاندنی رات کو بالکونی میں ملتے اور شاعری، موسیقی اور زندگی کے بارے میں باتیں کرتے۔ وہ دونوں ایک دوسرے کے بہت قریب آگئے اور ان کے درمیان محبت کا رشتہ قائم ہو گیا۔

Urdu Romantic Story - 2

ایک دن، عمر نے صبا سے کہا، “صبا، میں تم سے بہت محبت کرتا ہوں۔ میں چاہتا ہوں کہ تم میری بیوی بن جاؤ۔”صبا بھی عمر سے بہت محبت کرتی تھی اور اسے اپنی زندگی کا ساتھی بنانا چاہتی تھی۔ اس نے ہاں کہہ دی اور عمر سے شادی کرنے کے لیے تیار ہو گئی۔
صبا اور عمر کی شادی ایک خوبصورت چاندنی رات میں ہوئی۔

آسمان پر چاند اپنی پوری آب و تاب سے چمک رہا تھا اور صبا اور عمر کے چہروں پر خوشی چمک رہی تھی۔ وہ دونوں ایک دوسرے کا ہاتھ پکڑے ہوئے تھے اور ایک دوسرے کی آنکھوں میں اپنی محبت دیکھ رہے تھے۔
صبا اور عمر کی کہانی یہ بتاتی ہے کہ محبت کسی بھی وقت اور کسی بھی جگہ پیدا ہو سکتی ہے۔ ہمیں صرف اسے پہچاننے اور اس کی قدر کرنے کی ضرورت ہے۔ چاندنی رات کی سحر نے صبا اور عمر کو ایک دوسرے کے قریب لایا اور ان کی زندگیوں کو ہمیشہ کے لئے بدل دیا۔

Leave a Reply

Table of Content